ODLUKE IZVRŠNOG ODBORA

Izvršni odbor Športske zajednice grada Zaboka održao je 24. sjednicu i donio je niz odluka koje su usko vezane uz preuzimanje obveze privremenog upravljanja i održavanja Sportskom dvoranom Zabok, a u svjetlu i prema zaključcima Savjeta Sportske dvorane Zabok.

Usvojen je Pravilnik o korištenju Sportske dvorane Zabok kao temeljni akt koji uređuje način korištenja, iznajmljivanja i održavanja te ostala pitanja u svezi s korištenjem Sportske dvorane Zabok.

Dragutin Črnjević je imenovan Voditeljem Sportske dvorane Zabok na rok do 30.06.2017. godine, što je sukladno sa razdobljem na koji je Športska zajednica preuzela obavezu privremenog upravljanja Sportskom dvoranom Zabok. Još uvijek se traži osoba koja bi bila pogodna za obavljanje poslova domara tj. pomoćnika voditelja, što će se obavezno trebati riješiti do kraja ovog mjeseca.

Na prijedlog Savjeta Sportske dvorane izglasan je cjenik korištenja na rok do 01.09.2017. godine, nakon čega bi se cijene ponovno razmotrile u svjetlu novih saznanja o troškovima i rashodima dvorane. Također je usvojen prijedlog da za potrebe udruga članica Športske zajednice grada Zaboka korištenje Sportske dvorane bude besplatno do 01.09.2017. godine. Dvoranu će bez naknade u razdoblju do 01.05.2017. godine koristiti i Gimnazija “A. G. Matoš” i ŠUDIGO.

Donijete su Odluke o sklapanju ugovora za obavljanje knjigovodstvenih usluga sa knjigovodstvenim servisom Hrastinski iz Gubaševa. Zatim je odlučeno da se prihvati ponuda tvrtke Sinapak iz Zaboku o obavljanju usluge čišćenja i održavanja Sportske dvorane Zabok za mjesec travanj, a prihvaćena je i ponuda tvrtke KONE d.o.o. za redovno mjesečno održavanje lifta u dvorani.

Na prijedlog Savjeta raspisan je javni natječaj za iznajmljivanje prostora caffe bara u Sportskoj dvorani Zabok.

Pravilnik o korištenju Sportske dvorane Zabok

Cjenik korištenja Sportske dvorane Zabok

JAVNI NATJEČAJ ZA IZNAJMLJIVANJE PROSTORA CAFFE BARA U SPORTSKOJ DVORANI ZABOK

 

Pravilnik o korištenju kombi vozila nalazi se ovdje.